Otsikko
Onko joitain muita Henriikka Rönkkösen tyyppisiä kirjailijoita tai hänen kirjojen tyyppisiä kirjoja missä kirjailija kertoo omista kokemuksistaan ja…

Kysytty

Hei,

onko joitain muita Henriikka Rönkkösen tyyppisiä kirjailijoita tai hänen kirjojen tyyppisiä kirjoja missä kirjailija kertoo omista kokemuksistaan ja tuntemuksistaan vitsikkäästi ja oivaltavasti? Pidin Henriikan kirjoista niin paljon että haluaisin lukea lisää samantyyppisiä kirjoja.

Vastaus

Vastattu

Tässä muutama ehdotus samantyylisistä kirjailijoista ja kirjoista.

Sisko Savonlahti: Ehkä tänä kesänä kaikki muuttuu

Emmi-Liia Sjöholm: Paperilla toinen

Dolly Alderton: Kaikki mitä tiedän rakkaudesta

www.helmet.fi