Onko Joan Wolfin kirjoja 'The edge of light ' , 'Born of the sun' ja 'Road to Avalon' ilmestynyt suomenkielellä? Mistä nämä kirjat olisi mahdollista saada…

Kysytty

Onko Joan Wolfin kirjoja 'The edge of light ' , 'Born of the sun'
ja 'Road to Avalon' ilmestynyt suomenkielellä? Mistä nämä kirjat olisi mahdollista
saada?Onko häneltä ilmestynyt muuta aineistoa tai onko jotakin uutta tulossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston aineistotietokannasta internetistä voit katsoamitä Joan Wolfin kirjoja meillä on. Uusia ei tällä hetkellä ole tulossa.