Otsikko
Onko Jenny Oldfieldin Eläinlääkäriasema Beech Hill -kirjoja ilmestynyt enemmän esim. englanniksi? Suomennetaanko niitä lisää?

Kysytty

Onko Jenny Oldfieldin Eläinlääkäriasema Beech Hill -kirjoja ilmestynyt enemmän esim. englanniksi? Suomennetaanko niitä lisää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymästäsi sarjasta (engl. Animal Alert) on suomennettu kaksi osaa. Intensive care on ilmestynyt nimellä Kultainen noutaja kuoleman kielissä (1998) ja Abandoned nimellä Kissanpennut kiipelissä (1999). Ne on kustantanut WSOY, mutta ainakaan heidän kotisivullaan ei ole tietoa tulevista suomennoksista. Sarjaa on ilmestynyt englanniksi kymmenen osaa:

1. Intensive care
2. Abandoned
3. Killer on the loose
4. Quarantine
5. Skin and bone
6. Crash
7. Blind alley
8. Living proof
9. Grievous bodily harm
10.Running wild

Lisäksi sarjassa ovat ilmestyneet Heatwave (Summer special) sekä Lost and found (Christmas special).