Onko Jeanette Wintersonin kirjaa "Oranges are not the only fruit" (Vintage 1996)suomennettu (ja saatavana kirjastosta?

Kysytty

Onko Jeanette Wintersonin kirjaa
"Oranges are not the only fruit"
(Vintage 1996)suomennettu
(ja saatavana kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tätä kirjaa ei ole suomennettu ainakaan toistaiseksi. Kansallisbibliografiamme Fennican mukaan Wintersonilta on suomennettu seuraavat teokset: Ihoon kirjoiteettu (Written on the body), Taidetta ja valheita (Art and lies) ja Uskallus ja intohimo (The Passion). Näitä kaikkia on hankittu myös kirjastoihin.