Onko japanilaisesta erakosta, Masafumi Nagasakista ja hänen elämästään kirjoitettu kirjaa tai tehty elokuvaa, tai dokumenttia? Hän eli yksin autiolla,…

Kysytty

Onko japanilaisesta erakosta, Masafumi Nagasakista ja hänen elämästään kirjoitettu kirjaa tai tehty elokuvaa, tai dokumenttia? Hän eli yksin autiolla, Sotobanarin saarella 29 vuotta.

Vastaus

Vastattu

Hei

Valitettavasti vaikuttaa siltä, ettei hänestä ole tehty kirjaa, elokuvaa tai dokumenttia. Muutama artikkeli löytyy englanniksi, esimerkiksi https://www.theguardian.com/.