Onko Hugo Backmansson matriikkelitaiteilija? Onko Wille Salonen matriikkelitaiteilija? Onko Olli Joki matriikkelitaiteilija?

Kysytty

Onko Hugo Backmansson matriikkelitaiteilija?

Onko Wille Salonen matriikkelitaiteilija?

Onko Olli Joki matriikkelitaiteilija?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hugo Backmansson löytyy Suomen taiteilijaseuran Kuvataiteilijat matrikkelista.

Wille Salosen tietoa ei löydy taiteilijamatrikkelista.

Olli Joen tietoa ei löydy varsinaisista taiteilijamatrikkeleista mutta hänet mainitaan ARS Taitelijahakemistossa, 2007.