Onko Hgin kirjastoihin tulossa tänä vuonna julkaistu tai julkaistava Joachim Mickwitzin toimittama teos Havet, minnet, slaget, julkaisija Sagalunds…

Kysytty

Onko Hgin kirjastoihin tulossa tänä vuonna julkaistu tai julkaistava Joachim Mickwitzin toimittama teos Havet, minnet, slaget, julkaisija Sagalunds Museistiftelse?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Joachim Mickwitzin kirjaa ei valitettavasti ole tilattu Helsingin kaupunginkirjastoon, mutta kirja on saatavilla Museoviraston kirjastosta osoitteessa Nervanderinkatu 13. http://www.nba.fi/