Onko Helmetiin tulossa lähiaikoina seuraavaa teosta : Kari Kallioniemi, Blitzistä blairismiin – Englantilainen yhteiskunta ja populaarikulttuuri toisen…

Kysytty

Onko Helmetiin tulossa lähiaikoina seuraavaa teosta :
Kari Kallioniemi, Blitzistä blairismiin – Englantilainen yhteiskunta ja populaarikulttuuri toisen maailmansodan jälkeen. Se on Turun yliopiston pääsykoekirja ja sillä olisi pikaista tarvetta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen teos on Helsingin kirjastojen valintalistalla ensi viikolla eli 3.4. - 9.4.06. Tarkkaa päivämäärää, koska se saapuu lainattavaksi kirjastoihin on vaikea sanoa, mutta kannattaa seurata tilannetta Helmetistä.