Onko helmet- valikoimissa v.a.koskenniemen nuori anssi runoteosta?

Kysytty

Onko helmet- valikoimissa v.a.koskenniemen nuori anssi runoteosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä on. Teos löytyy HelMet-kirjastojen kokoelmista erilaisista Koskenniemen kokoomateoksista, ja niiden saatavuuden kirjastoista voit tarkistaa HelMet-aineistohausta esimerkiksi alla olevan linkin kautta. Napsauta kunkin teoksen nimeä, jotta saat tarkemmat tiedot esille.
http://luettelo.helmet.fi/search~S9*fin/t?SEARCH=nuori+anssi&searchscop…