Onko Hämeenlinnan kirjastoissa enää kausikortteja, joita voi käyttää teatterissa käymiseen? En ainakaan löytänyt tällaisia verkkokirjaston kautta.

Kysytty

Hei,
Onko Hämeenlinnan kirjastoissa enää kausikortteja, joita voi käyttää teatterissa käymiseen? En ainakaan löytänyt tällaisia verkkokirjaston kautta.

Vastaus

Vastattu

Teatterin kausikortteja ei tällä hetkellä ole lainattavissa Hämeenlinnan kirjastoissa.

1 ääntä

Kommentit

Kiitos nopeasta vastauksesta!