Otsikko
Onko gospel-bändeillä kuten Kutless ja Leeland, olemassa tablatuuri tai nuottikirjaa/kirjoja?

Kysytty

Onko gospel-bändeillä kuten Kutless ja Leeland, olemassa tablatuuri tai nuottikirjaa/kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kutless-yhtyeellä on yksi kappale kokoelmalla Christian Rock (Strong Tower). Lisäksi ainakin seuraavat nuottijulkaisut ovat saatavilla verkkokaupoissa: Kutless: Strong Tower Kutless: Hearts of the Innocent Leeland: Opposite way .