Onko Goosebumps kirjoja saatavilla esim. Rantakylän kirjastosta tai Joensuun kaupunginkirjastosta? (lastenosastolta)

Kysytty

Onko Goosebumps kirjoja saatavilla esim. Rantakylän kirjastosta tai Joensuun kaupunginkirjastosta? (lastenosastolta)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä on molemmista kirjastoista. Pääkirjaston lastenosastolla kirjat ovat kummitus- ja kauhukirjahyllyssä (84.kum) kirjoittajan sukunimen Stine kohdalla. Voit tarkistaa kirjojen saatavuuden webkirjasto Jokusesta http://jokunen.jns.fi/ esim. kirjoittamalla teoksen nimi -riville goosebumps ja klikkaamalla hae. Kirjaston henkilökunnalta kannattaa kysellä lisää.