Onko Francois Villonin runoa "Ballade des dames du temps jadis" suomennettu?

Kysytty

Onko Francois Villonin runoa "Ballade des dames du temps jadis" suomennettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä runo on suomennettu, se löytyy ainakin Villonin teoksesta Testamentti. O 1974. Runo on suomeksi Ballaadi menneen ajan naisista. Tuo Veijo Meren suomentama teos näyttää löytyvän Mäntsälän pääkirjaston varastosta.