Onko "Farmageddon: Halvan lihan todellinen hinta" voittanut mitään palkintoja?

Kysytty

Hei!

Onko "Farmageddon: Halvan lihan todellinen hinta" voittanut mitään palkintoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Philip Lymberyn yhdessä Isabel Oakeshottin kanssa kirjoittama maatalouden tehotuotantoa kritisoiva Farmageddon : halvan lihan todellinen hinta ilmestyi 2014 (suomeksi 2018). Philip Lymbery  on maailmanlaajuisen tuotantoeläinten hyvinvointiin keskittyvän Compassion in World Farming -järjestön toiminnanjohtaja. Teos on saanut ainakin seuraavat palkinnot :

International Golden Dove for Peace Award (Colombe dóro per la Pace). Myöntäjänä Institute for International Research Archivio Disarmo.

Compassion in World Farming https://www.ciwf.org.uk/philip-lymbery/blog/2015/06/farmageddon-wins-prestigious-award-in-italy

EU-tasolla toimivan eläinten hyvinvointia ajavan Eurogroup for animals –järjestön European Award for Outstanding Campaigning.

Compassion in World Farming https://www.ciwf.org.uk/philip-lymbery/blog/2014/06/farmageddon-wins-european-award-for-outstanding-campaigning