Otsikko
Luin jostakin lehdestä Lauri Tähkän haastattelusta, että Toivo Kuulan on kuulemma kerännyt kirjan, joka sisältää Pohjalaisia kansanlaulujen sanoja. Nyt olisi…

Kysytty

Luin jostakin lehdestä Lauri Tähkän haastattelusta, että Toivo Kuulan on kuulemma kerännyt kirjan, joka sisältää Pohjalaisia kansanlaulujen sanoja. Nyt olisi kysynyt, mikä tämä kirja on ja onko sitä saataville esim. Rovaniemen kirjastosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisiko kyseessä olla

Eteläpohjalaisia kansanlauluja [Nuottijulkaisu] / koonnut Toivo Kuula. Helsinki : Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, 1983. Suomalaisen kirjallisuuden seuran toimituksia, ISSN 0355-1768 ; 398 ?

110-sivuisessa teoksessa on alaotsikkona: koonnut Toivo Kuula 1907. Se löytyy Rovaniemen kaupunginkirjaston kokoelmista, tarkista saataavuustiedot osoitteessa http://intro.rovaniemi.fi:8001/?formid=form2 .