Otsikko
Onko eläinlääketieteen tohtori Agnes Sjögbergistä tehty suomenkielistä elämänkertaa, tai käännettyä versiota hänen toimistaan lääkärinä suomessa?

Kysytty

Onko eläinlääketieteen tohtori Agnes Sjögbergistä tehty suomenkielistä elämänkertaa, tai käännettyä versiota hänen toimistaan lääkärinä suomessa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Agnes Hildegard Sjöberg on kirjoittanut omaelämäkerran, jonka nimi on Euroopan ensimmäinen naiseläinlääkäri Agnes Hildegard Sjöberg, eläinlääketieteen tohtori : elon taivalta lapsuuden päivistä hopeahiuksiin asti. Kirja on julkaistu omakustanteena vuonna 1964, ja siitä on julkaistu näköispainos Lasipalatsin Kirja kerrallaan -sarjassa vuonna 2000. Vanhempi painos löytyy Helsingin kaupunginkirjaston keskusvarastosta ja uudempi esimerkiksi Töölön, Kallion ja Itäkeskuksen kirjastoista. Kirjan saatavuustiedot voi tarkistaa pääkaupunkiseudun aineistotietokannasta osoitteessa http://www.helmet.fi .