Onko e-kirjoja mahdollista hankkia kaukolainana? Haluamani teos on Satakirjaston kokoelmassa eikä minulla ole sinne kirjastokorttia/tunnuksia.

Kysytty

Onko e-kirjoja mahdollista hankkia kaukolainana? Haluamani teos on Satakirjaston kokoelmassa eikä minulla ole sinne kirjastokorttia/tunnuksia.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti e-kirjoja ei ole mahdollista hankkia kaukolainana, vaan tarvitset e-kirjan lukemiseen sen omistavan kirjaston kirjastokortin. Voit hankkia Satakirjaston kirjastokortin, vaikka et asuisi paikkakunnalla. Kirjastokortin hankkiminen tosin vaatii käyntiä kyseisessä kirjastossa.