Otsikko
Onko e-äänikirja sama asia kuin selaimessa kuunneltava? Ovatko esim. Celian äänikirjat myös e-äänikirjoja?

Kysytty

Onko e-äänikirja sama asia kuin selaimessa kuunneltava? Ovatko esim. Celian äänikirjat myös e-äänikirjoja?

Vastaus

Vastattu

Hei!

Ellibsin äänikirjoja voit kuunnella suoraan selaimessa, tällöin käytössäsi on oltava jatkuva verkkoyhteys tai mobiilisovelluksen kautta, johon kirjat voidaan ladata myös offline -käyttöä varten lainan ajaksi.

Celian äänikirjoja voi myös kuunnella ja ladata kuunneltavaksi. Celian äänikirjat ovat tarkoitettu lukemisesteisille ja Celian palveluun tarvitaan erilliset tunnukset. Tunnuksen tekemiselle ja palvelun käytön opastamiselle varataan etukäteen aika omasta kirjastosta.

Keski-kirjastojen sivuille olemme koostaneet sivun käytössä olevista äänikirjapalveluista:
https://www.keskikirjastot.fi/web/arena/aanikirjat