Onko Bodie ja Brock Thoene kirjasarjasta Wayward Wind tulossa suomenkielisiä painoksia (käännöksiä)? Entä muuta mahdollista aineistoa samoilta kirjailijoilta…

Kysytty

Onko Bodie ja Brock Thoene kirjasarjasta Wayward Wind tulossa suomenkielisiä painoksia (käännöksiä)? Entä muuta mahdollista aineistoa samoilta kirjailijoilta kuin Eurooppa- ja Siionkronikat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Bodie Thoenen kirjoja kustantaa Suomessa Perussanoma Oy. Sieltä annettiin tiedoksi että seuraavaksi suomennetaan ns. Irlanti-kronikkaa, jonka ensimmäinen osa "Vain joki virtaa vapaana" ilmestyy noin kolmen viikon kuluttua. Thoene(t) ovat kirjoittaneet useampia sarjoja ja mainitsemanne Wayward Wind -sarja sijoittuu tapahtumiltaan ilmeisesti Amerikkaan, sillä suomalaisen kustantajan kustannuspolitiikan mukaan tässä vaiheessa pyritään suomentamaan Eurooppaan liittyviä sarjoja.