Onko arvosteluja uutisartikkeleita kirjasta "Kuningatar Noor-uskomaton elämäni?

Kysytty

Onko arvosteluja uutisartikkeleita kirjasta "Kuningatar Noor-uskomaton elämäni?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aleksi-aikakauslehtiartikkeli tietokanta löytää alla olevat artikkelit. "Uskomaton elämäni" teoksesta ja kuningatar Noorin elämää käsitellään laajasti Helsingin sanomien artikkelissa 26.4.03, eli samana päivänä kun kuningatar Noor al-Hussein vierailee Suomessa.

1 Drottning Noor om hopp och tro Hällsten, Annika Hbl 2003-04-26
2 Kuningatar Noor rooleistaan : tärkeintä on olla äiti Nevala, Marjo Kotiliesi 2003, nro 9, sivu 6-9
3 Uusperheen uurastaja Sharma, Leena Suomen kuvalehti 2003, nro 18, sivu 56-57
4 Kuningatar Noor rohkeana vaikeuksissa Koivunen, Elina Anna 2003, nro 18, sivu 50-54
5 Kuningatar kirjoittaa Lähi-idän rauhan puolesta(Tapasimme kuningatar Noorin) Ahola, Suvi HS 2003-04-26

Teokseta löytyy myös englannin kielinen Guardian -lehden arvostelu, osoitteesta:
http://books.guardian.co.uk/review/story/0,12084,966296,00.html