Onko arvoitusten jäljillä kirjassa virhe (Merja Jalon kirja), koska siinä sanotaan, että ratsukallion uhka ilmestyy heinäkuussa 2017? Eikö sen pitäisi olla…

Kysytty

Onko arvoitusten jäljillä kirjassa virhe (Merja Jalon kirja), koska siinä sanotaan, että ratsukallion uhka ilmestyy heinäkuussa 2017? Eikö sen pitäisi olla 2018? Ja tiedättekö milloin kirja ilmestyy Raahen kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

kysymäsi Merja Jalon kirja, Ratsukallion uhka, on ilmestynyt vasta tänä vuonna eli 2018.

Kirjaa on tilattu Raahen kirjastoon mutta se ei ole vielä lainauksessa. Sama tilanne on muissa OUTI-kirjastoissa. Kirjaa pystyy jo varaamaan. Tällä hetkellä siihen kohdistuu 15 varausta. Voit varata kirjan joko itse OUTI-kirjastojen nettikirjastossa (tarvitset salanumeron), soittamalla numeroon 040-1356 799 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kirjasto(at)raahe.fi. Niin ja tietenkin olet tervetullut paikanpäälle kirjastoon tekemään varausta.

http://www.outikirjastot.fi/

Raahen kirjastojen aukioloajat.

Arja