Otsikko
Onko Arthur Schwartzin ja Howard Dietzin laulusta Alone Together tehty suomenkielistä versiota?

Kysytty

Onko Arthur Schwartzin ja Howard Dietzin laulusta Alone Together tehty suomenkielistä versiota?

Vastaus

Vastattu

Hei,

"Alone together" on alunperin musikaalista "Flying colors" (1932) ja siitä on vuosien saatossa muodostunut jazz standardi. Suomenkielisin sanoin esitettyä versiota laulusta ei ole julkaistu. Riikka Keräsen albumilla "A vision of a garden" (2022) tuo kappale on, mutta sekin on alkukielellä, eli englanniksi.