Otsikko
Onko Anthony Piersin kirjoja 'Hope of earth' v.1998 , 'Shame of man' v.1995 ja ja 'Isle of woman' v.1994 ilmestynyt suomeksi. Mistä nämä kirjat olisi…

Kysytty

Onko Anthony Piersin kirjoja 'Hope of earth' v.1998 , 'Shame of man' v.1995 ja
ja 'Isle of woman' v.1994 ilmestynyt suomeksi. Mistä nämä kirjat olisi mahdollista saada ja onko
Piersiltä ilmestynyt muita kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Anthony (=sukunimi), Piers'iltä on suomennettu vain Auringon lapsi (1989). Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kirjastojen yhteisessä aineistotietokannassa on 62 viitettä Piers Anthonyn teoksiin. Voit tarkistaa nimekkeet ja niiden saatavuuden internetistä http://www.lib.hel.fi.