Otsikko
Onko Annie's song alkuperäinen versio kappaleille: kun aurinko nousee ja kaikuluotain

Kysytty

onko Annie's song alkuperäinen versio kappaleille: kun aurinko nousee ja kaikuluotain

Vastaus

Vastattu

Fono-tietokannan perusteella alkuperäisestä John Denverin Annie's song -kappaleesta on tehty juurikin nuo kaksi suomenkielistä versiota: "Olet mun kaikuluotain" ja "Taas aurinko nousee".

"Olet mun kaikuluotain" -kappaleeseen sanat on tehnyt Hector. Kappaleen esittäjinä ovat toimineet Freemanin ja Menneisyyden vankien lisäksi Silhuetit, Mari Rantasila ja Ville Valo.

"Taas aurinko nousee" -kappaleeseen sanat on tehnyt Juha Tapaninen, ja kappaleen ovat esittäneet Ressu Redford ja Jaana Raivio.

Nämä versiot kappaleesta, lukuun ottamatta Jaana Raivion versiota, löytyvät CD-levyinä Lastu-kirjastoista.

http://www.fono.fi/

https://lastu.finna.fi/

16 ääntä

Kommentit

Kaunis, koskettaa

On kolmaskin suomennos, Sini Sovijärven "Sinä tunteeni täytät".

Mistä saisin nuotin ko.kappaleeseen