Onko anneli kivelältä tulossa vielä katajamäki sarjaa 2019 ja joku kertoi että on joku ruusumäki uusi sarja tulossa joltain kirjailijalta joka olisi…

Kysytty

onko anneli kivelältä tulossa vielä katajamäki sarjaa 2019 ja joku kertoi että on joku ruusumäki uusi sarja tulossa joltain kirjailijalta joka olisi katajaämkeä vastaava,onko tästä sinulla tietoa

Vastaus

Vastattu

Hei ja kiitos kysymyksestä!

Tällä hetkellä ei ole tietoa Katajamäki-sarjan jatkosta. Kustantajan sivuilla ei mainita jatkosta mutta ei myöskään kerrota, että sarjaan ei uusia kirjoja tulisi.

Ruusumäki-sarjasta en ole kuullut, mutta voisin vinkata Kirsi Pehkosen kirjoittamaa Jylhäsalmi-sarjaa.