Onko Anna Erikssonin laulu Kesällä kerran saatavissa nuottina, ja jos on, niin mistä sen voisi löytää?

Kysytty

Onko Anna Erikssonin laulu Kesällä kerran saatavissa nuottina, ja jos on, niin mistä sen voisi löytää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Anna Erikssonin kappale Kesällä kerran löytyy juuri julkaistusta kokoelmasta Suomi-iskelmä 2007 (Helsinki, F-kustannus, 2007) ISBN: 978-952-461-142-8.

Kokoelma on suurimmassa osassa Suomen maaakuntakirjastoja vielä hankintavaiheessa - Kuopiossa se näkyi olevan jo lainattavana. Kokoelma on hankinnassa myös Jyväskylän kaupunginkirjaston kokoelmiin ja siihen voi tehdä varauksen jo tässä vaiheessa. Varauksen voit tehdä netissä osoitteessa: http://www.aaltokirjastot.fi. Voit myös soittaa musiikin tietopalveluun p. 014-624448 (ma-pe 11-20 ; la 11-16)