Otsikko
Onko Andre Malrauxin essee Kiirastulten peili saatavana jostain? Entä la tete d´obsidienne le miroir des limbesiä saatavana englannin´- tai ruotsinkielisenä ?…

Kysytty

Onko Andre Malrauxin essee Kiirastulten peili saatavana jostain? Entä la tete d´obsidienne le miroir des limbesiä saatavana englannin´- tai ruotsinkielisenä ?
Antimemoareriä löytyisikö tätä englannin-, ruotsin- tai saksankielisenä ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Kiirastulen peiliä" en löytänyt mistään kirjastosta ja "La tete d´'obsidienne
le miroir de limbeskin on saatavana vain ranskankielisenä. Sen sijaan
Antimemoarer löytyy kyllä esim. ruotsinkielisenä seuraavista kirjastoista:
Kouvola, Kokkola, Lappeenranta, Maarianhamina ja Helsinki. Kysy mahdollisuutta
kaukolainata (oman kunnankirjaston kautta) jostain näistä.