Onko akustiseen pianoon/ pianohuoneeseen jonkinlaista digitaalista ajanvarausta tai aikataulua?

Kysytty

Hei,

Onko akustiseen pianoon/ pianohuoneeseen jonkinlaista digitaalista ajanvarausta tai aikataulua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden kirjastoissa ei ole vielä käytössä harrastehuoneiden digitaalista ajanvarausta tai varaustilannenäkymää. Meillä on käytössä paperikalenteri. Pianohuoneisiin voi varata ajan puhelimitse numerosta 044 416 3517 tai paikan päällä pääkirjaston musiikin alueella. Palveluaikamme ovat ma-pe 10-20, la-su 10-16.