Onko Aku Ankkoja ranskaksi? Haluan tilata Point-kirjastoon Vantaalle muutaman. kiitos

Kysytty

Onko Aku Ankkoja ranskaksi? Haluan tilata Point-kirjastoon Vantaalle muutaman.
kiitos

Vastaus

Vastattu

Aku Ankka on ranskaksi Donald Duck. Kun kirjoitat Donald Duck helmet.fi aineistohakuun ja valitset sivuston vasemmassa laidassa olevasta kielivalikosta kieleksi ranska, saat Helmetissä olevat Aku Ankat ranskaksi. Voit sitten tehdä varauksen omalle nimellesi.