Onko Agnes Newton Keith:n kirjoja käännetty suomeksi? Kirjoja on ainakin "Land below the wind" tai "Three came home".

Kysytty

Onko Agnes Newton Keith:n kirjoja käännetty suomeksi? Kirjoja on ainakin "Land below the wind" tai "Three came home".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkistin asian Fennica-tietokannasta ja näyttää, että Agnes Keithiltä on ilmestynyt suomeksi kaksi kirjaa eli mainitsemasi Land below the wind, joka löytyy myös Helsingin kaupunginkirjastosta nimellä Tuulten maa ja The British commonwealth of nations nimellä Brittiläinen kansanyhteisö. Tämä kirja löytyy Helsingin yliopiston kirjaston kansalliskokoelmasta ja on vain lukusalikäytössä.

Agnes Keithistä löydät tietoja mm. näistä linkeistä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Agnes_Newton_Keith