On kyse musiikkikappaleesta jonka esittäjää ja nimeä en saa selville.Siitä on pätkä tietokoellani.Voisiko kuunnella se puhelimessa jotta voisin ostaa tuotteen…

Kysytty

on kyse musiikkikappaleesta jonka esittäjää ja nimeä en saa selville.Siitä on pätkä tietokoellani.Voisiko kuunnella se puhelimessa jotta voisin ostaa tuotteen kaupasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voitte soittaa Lahden kaupunginkirjaston musiikkiosaston neuvonnan numeroon 03-812 5530. Osasto on avoinna ma-pe klo 10-20 ja la-su klo 10-16.