Ollakkonää meiti porssaan nimellä se nimi ompi marko niin onkopi sillä yhteys ruottin kuningasperhheeseen? kun emäntä tuossa eilen murjas ehtoolla että…

Kysytty

ollakkonää meiti porssaan nimellä se nimi ompi marko niin onkopi sillä yhteys ruottin kuningasperhheeseen? kun emäntä tuossa eilen murjas ehtoolla että kuninkas porsashan tuo ompi!

Vastaus

Vastattu

Luulisin, että ei ole sukua. Tässä on Bernadotten sukupuuta tarkastettavaksi, https://www.kungahuset.se/kungafamiljen/attenbernadotteslakttrad.4.19ae4931022afdcff3800010665.html Mutta voihan se silti kuninkas olla.