Otsikko
Olisin mielelläni katsonut videolta (DVD) venäläisen Aleksadr Rogozhkinin elokuvan, Kansallisen metsästyksen erikoisuuksia. En ole löytänyt sitä kirjastostani…

Kysytty

Hei,

Olisin mielelläni katsonut videolta (DVD) venäläisen Aleksadr Rogozhkinin elokuvan, Kansallisen metsästyksen erikoisuuksia. En ole löytänyt sitä kirjastostani Jyväskylässä. Onkohan sitä mahdollisesti missään kirjastossa Suomessa tai muualla, mistä sen voisi lainata? (videovuokraamoista en ole vielä kysynyt)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aleksandr Rogozhkinin 1995 ohjaamasta elokuvasta "Osobennosti natsionalnoi ohoty" on tehty DVD-tallenne, jota on lainattavissa mm. pääkaupunkiseudun kirjastoista. Koska tallenne ei kuulu oman kirjastosi kokoelmiin, voit tilata sen kaukolainana lähikirjastosi kautta. Tallenteessa on englanninkielinen tekstitys ja se löytyy pääkaupunkiseudun kirjastojen HelMet-luettelosta venäjänkielisellä nimellään. Alla olevista linkeistä HelMet-luetteloon näet tallenteen julkaisutiedot.

http://www.helmet.fi/search~S9*fin?/XOsobennosti+natsionalnoi+ohoty&sea…

http://elonet.fi/title/ekiwrz/