Otsikko
Olisin kiinnostunut lukemaan Sir Walter Scottin romaaneja alkuperäiskielellä eli englanniksi. Löytyisikö näistä jokin/joitakin teiltä kirjastosta? Eniten minua…

Kysytty

Hei,
olisin kiinnostunut lukemaan Sir Walter Scottin romaaneja alkuperäiskielellä eli englanniksi. Löytyisikö näistä jokin/joitakin teiltä kirjastosta? Eniten minua kiinnostaisi Waverley, mutta myös muut kyseisen kirjailijan teokset.

Kiitollisena tiedoista,
Lukija maakunnasta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Ikävä kyllä Sir Walter Scottin teoksia alkuperäiskielellä ei ole Hämeenlinnan kirjastossa. Hänen teoksiaan voidaan kaukolainata muista kirjastoista, ja kaukolainatilauksen hinta on 8 €.Kaukolainatilauksen voi tehdä kirjaston sivuilta sähköisesti.
terv. Ulla Hämäläinen-Pelli

0 ääntä

Kommentit

Jos e-kirja käy, niin ilmaisia e-kirjoja löytyy Project Gutenberg -sivustolta.

www.gutenberg.org