Otsikko
Olisikohan tällaista kirjaa mahdollista saada Kouvolaan kaukolainaksi jostain: Kaplan & Saccuzzo, 2013. Psychological assessment and theory: creating and using…

Kysytty

Hei! Olisikohan tällaista kirjaa mahdollista saada Kouvolaan kaukolainaksi jostain:
Kaplan & Saccuzzo, 2013. Psychological assessment and theory: creating and using psychological tests.
(Vanhempikin painos käynee) Helsingin yliopiston kirjastossa Terkossa kirjaa olisi, ja sinne minulla on jokin aika sitten päätyneiden opintojen jäljiltä kirjastokorttikin. Kirjasto on kuitenkin auki vain ma-pe, enkä arkena pääse sinne. Sieltä kai ei kurssikirjoja lainata muille kuin yliopiston opiskelijoille, mutta saisikohan kirjaa jostain muualta Kouvolaan kaukolainaksi? yst. terv. Marika Hietala

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttää siltä, ettei kirjaa ole Suomen yleisten kirjastojen kokoelmissa, mutta se löytyy Helsingin yliopiston lisäksi myös Itä-Suomen yliopiston Joensuun kampuskirjastosta lainattavana kappaleena (https://finna.fi/Record/josku.871723). Kaukolainattavuudesta on tiedusteltava oman kirjaston kautta tai suoraan Joensuuhun yhteyttä ottamalla. Tampereen yliopiston kirjastolla kirjaa on kolme kappaletta ja yksi varaus, mutta tämäkin on kurssikirjana eikä välttämättä saatavana kaukolainaksi. Vähän huonolta siis näyttää, kun Helsingissäkin varauksia on 18 kpl.

Heikki Poroila