Olisiko teillä tietoa/ kirjallisuutta liittyen aiheeseen "Hermosto"???

Kysytty

Olisiko teillä tietoa/ kirjallisuutta liittyen aiheeseen "Hermosto"???

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaisiko aloittaa perusteoksista? Sellaisia ovat esim. Ihmisen
fysiologia ja anatomia. 1999. ISBN 951-0-23265-3 ja Haug, Egil:
Ihmisen fysiologia. 1995. ISBN 951-0-19882-X. Englannin kielellä
löytyy John Nolten teos The human brain : an introduction to its
functional anatomy. 1998. ISBN 0-8151-8911-7. Oulun
kaupunginkirjaston kokoelmia pääset tutkimaan internetin kautta
osoitteessa http://www.ouka.fi/kirjasto/intro/index.html.
Asiasanalla "hermosto" tai luokalla 59.55 löydät monia muitakin
kirjoja. Pystyt itse parhaiten päättelemään, onko niistä Sinulle
hyötyä. Oulun kaupunginkirjastossa asiakkailla on mahdollisuus
käyttää useitakin eri tietokantoja, joiden avulla voi etsiä tietystä
aiheesta kirjoitettuja lehtiartikkeleita. Esim. Aleksi-tietokanta
löytää 53 artikkelia, joissa on asiasanana "hermosto". Kannattaa
tulla itse selailemaan viitteitä esim. pääkirjaston käsikirjastoon,
josta löytyvät myös lehtien vanhemmat vuosikerrat.