Olisiko tätä kautta mahdollista tiedustella erään termin käännöstä kirjan suomennoksessa? Kirja on Kazuo Ishiguron Ole luonani aina, ja termi on englanniksi…

Kysytty

Olisiko tätä kautta mahdollista tiedustella erään termin käännöstä kirjan suomennoksessa? Kirja on Kazuo Ishiguron Ole luonani aina, ja termi on englanniksi The Cottages, joka viittaa paikkaan, jossa ryhmä nuoria majailee. Eli onkohan tätä paikkaan viittaavaa termiä suomennettu vai onko se jätetty alkuperäiseen muotoonsa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

The Cottages -termi on suomennettu muotoon Mökit.