Otsikko
Olisiko ohjetta, miten printteri Canon MG2550 korjautuu? Vempele ei lähde raksuttamaan käynnistysnappulasta painettua, vähän vain nykyttää. Saako laitteen…

Kysytty

Olisiko ohjetta, miten printteri Canon MG2550 korjautuu? Vempele ei lähde raksuttamaan käynnistysnappulasta painettua, vähän vain nykyttää. Saako laitteen jostain vaikka auki?

Vastaus

Vastattu

Laitteen käyttöohje ja tietoa vianmäärityksestä löytyy valmistajan sivuilta:

https://www.canon.fi/support/consumer_products/products/fax__multifunct…

Jos tieto ei löydy täältä, kannattaa ottaa yhteyttä Canonin tekniseen tukeen. Myös siihen löytyy linkki em. sivulta.