Olisiko mistään saatavissa 13.6.1954 ilmestynyttä Savon Sanomat -lehteä?

Kysytty

Olisiko mistään saatavissa 13.6.1954 ilmestynyttä Savon Sanomat -lehteä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Kansalliskirjasto on digitoinut Savon Sanomia tähän mennessä vasta vuosilta 1907-1910, joten digitoitua lehteä ei valitettavasti ole vielä saatavana, mutta Savon Sanomia löytyy mikrofilmattuina vuodesta 1908 eteenpäin mm. Kuopion kaupunginkirjastosta, josta voi myös pyytää filmejä/kopioita kaukolainaksi. Tässä linkki kirjaston kaukopalveluun.

http://kirjasto.kuopio.fi/Kaukolainat