Olisiko mahdollista saada nuotit lauluun: Kaipaan kaupunkihin Taivaan?

Kysytty

Olisiko mahdollista saada nuotit lauluun: Kaipaan kaupunkihin Taivaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä Egon Zandelinin säveltäjämä ja sanoittama laulu Kaipaan kaupunkihin taivaan on julkaistu vuonna 1983 kokoelmassa Nuori laulu : Hengellisiä lauluja nuorisolle 2 (Suomen Adventtikirkon musiikkitoimikunta).

Valitettavasti tämä kokoelma näyttää puuttuvan suomalaisten yleisten kirjastojen kokoelmista. Kansalliskirjaston kokoelmassa Helsingissä se on, mutta sitä ei voi lainata, vaan nuottia täytyy tulla tutkimaan paikan päälle.

Heikki Poroila