Olisiko mahdollista lainata "Helsingfors-Jornalen 1938" tai saada siitä valokopion tms. artikkelista "Nylands dragonregementes 20-årsjubileum"?

Kysytty

Olisiko mahdollista lainata "Helsingfors-Jornalen 1938" tai saada siitä valokopion tms. artikkelista "Nylands dragonregementes 20-årsjubileum"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingfors-Journalenin vuosikerta 1938 löytyy Helsingin yliopiston kirjastosta ja myös Helsingin kaupunginkirjaston keskusvarastosta, Pasilasta. Sidottua vuosikertaa ei saa lainaksi, mutta artikkelin voi maksua vastaan tilata kaukopalvelun kautta. Kaukopalvelulomake löytyy Internetistä, osoitteesta http://www.lib.hel.fi/kaukopal/pyynto.htm

Onkohan tarkoittamanne artikkeli otsikoitu "Kavallerist och karl: Gaston Ahrenberg. Till Nylands dragonregementes 20-årsjubileum"? Nylands dragonregementetistä kertovia artikkeleita löytyy ainakin lehden numeroista 4 ja 5.