Olisiko mahdollista että kirjastoon tulisi tämä: John Darnton: Black and White and Dead All Over. Tästä oli äskeisessä Herald Tribune -lehdessä hyvä arviointi…

Kysytty

Olisiko mahdollista että kirjastoon tulisi tämä: John Darnton: Black and White and Dead All Over. Tästä oli äskeisessä Herald Tribune -lehdessä hyvä arviointi ja aihe (old newsroom, New York Times) kiinnostaa.
Olin huomaavinani että John Darntonin kirjoja on kyllä kirjastossa, tosin suomennettuja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit tehdä hankintaehdotuksen täältä:
http://www.lib.hel.fi/fi-FI/forms/hankintaehdotus.aspx