Otsikko
Olisiko kertoa joku hyvä suomalainen tulevaisuus utopia kirja?? Vähän niinkun Metro 2033 ja 2034 tai vähän niinkuin Tuomiopäivän kirja( Connie Willis)?

Kysytty

Olisiko kertoa joku hyvä suomalainen tulevaisuus utopia kirja?? Vähän niinkun Metro 2033 ja 2034 tai vähän niinkuin Tuomiopäivän kirja( Connie Willis)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Työtoveri suositteli kirjaa Rajaniemi Hannu: Kvanttivaras. Oheisesta linkistä löytyy kirjoja HelMet-haulla "Suomi ja tulevaisuus".

http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__S%28suomi%29%20%28tulevaisuu…