Olisiko Jyväskylän kirjastoissa sellaista kappaletta kun "Grand Choeus",? Se on Cesar Frakin säveltämä. Soitetaan yleensä uruilla.

Kysytty

Olisiko Jyväskylän kirjastoissa sellaista kappaletta kun "Grand Choeus",? Se on Cesar Frakin säveltämä. Soitetaan yleensä uruilla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

César Franckin Grand choeur (uruille) löytyy pääkirjaston musiikki-
osaston käsikirjastokokoelmasta (LP 22734): Orgelmusik
i Nagu kyrka, Finland, esittäjänä Gotthard Arnér. Levyä voi
kuunnella kirjastossa.
Sama LP on myös lainattavaien levyjen kokoelmassa ja
ainakin tällä hetkellä paikalla.
Levy on varastossa, joten kannattaa etukäteen soittaa (puh. 624448),
jolloin käymme hakemassa sen valmiiksi.
CD:tä ja kasettia ei ole.

T. Merja Laine/Musiikkiosasto