Otsikko
Olin varannut Ida Boisin levyn musaosastolta. Levyn piti tulla kirjastoon elokuussa, mutta olikin tullut aiemmin.. Nyt ihmettelen miksei se näy nyt mulle…

Kysytty

Hei! Olin varannut Ida Boisin levyn musaosastolta. Levyn piti tulla kirjastoon elokuussa, mutta olikin tullut aiemmin.. Nyt ihmettelen miksei se näy nyt mulle varattuna, mutta maksu kyllä näkyypi..? Kyllähän mä sen haen kunhan loma/leiri-jutuista kotiudun...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Levy olikin palautettu aiemmin ja siitä oli lähtenyt sinulle tekstiviesti jo seuraavana päivänä. Aineistoa pidetään varattuna 5-7 päivää siitä päivästä eteenpäin, kun saapumisilmoitus on lähetetty.

Ira Boisin levy oli nyt hyllyssä, ja varasin sen sinulle uudestaan, joten se odottaa sinua taas viikon verran. Tällä kertaa et saa muuta saapumisilmoitusta kuin tämän viestin.