Olin hajamielinen; uusin netissä muutaman lainan, joiden eräpäivä kyllä oli 26., mutta ei 26.2. vaan 26.3. Miten tämän voi korjata?

Kysytty

Olin hajamielinen; uusin netissä muutaman lainan, joiden eräpäivä kyllä oli 26., mutta ei 26.2. vaan 26.3.

Miten tämän voi korjata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turhan aikaisten uusimisien aiheuttamia eräpäiviä ei voi korjata jälkikäteen. Uusimiskertoja Helmet-verkkokirjastossa on yhteensä viisi, jonka jälkeen lainassa olevat niteet tulee palauttaa johonkin Helmet-kirjaston pisteeseen.Mikäli niteistä ei ole varauksia, ne on uudelleen lainattavissa. Käyttösääntöihin ja verkkoasiointiin liittyviin yksityiskohtiin voit tutstua seuraavan linkin kautta:
http://www.helmet.fi/search~S9*fin/k