Oliko Sarah Kyolaba virallisesti naimisissa Idi Aminin kanssa aina tämän kuolemaan asti?

Kysytty

Oliko Sarah Kyolaba virallisesti naimisissa Idi Aminin kanssa aina tämän kuolemaan asti?

Vastaus

Vastattu

Wikipedia-artikkeli kertoo Sarah Kyolaban eronneen Idi Aminista vuonna 1982: https://fi.wikipedia.org/wiki/Sarah_Kyolaba  Myös jotkin lehtiartikkelit kertovat samaa. Joissakin lähteissä heidän taas mainitaan olleen naimisissa 1975-2003, eli Idi Aminin kuolinvuoteen saakka.

On mahdollista, että he olivat virallisesti naimisissa vuoteen 2003 asti, vaikka elivätkin erossa, mutta varmuutta asiaan ei löytynyt.