Oliko nykyisen Forum-liikekeskuksen alta purettu wanha Forum yksi- vai kaksikerroksinen? Helsingin Sanomissa väitettiin talvella, että Forumin toisessa…

Kysytty

Oliko nykyisen Forum-liikekeskuksen alta purettu wanha Forum yksi- vai kaksikerroksinen? Helsingin Sanomissa väitettiin talvella, että Forumin toisessa kerroksessa olisi ollut Suomen ensimmäinen pankkiautomaatti. Epäilen, sillä muistelen, että Forum olisi ollut pääosin yksikerroksinen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämän Simo Ristan v. 1970 ottaman valokuvan mukaan Forum näyttäisi kaksikerroksiselta.
http://taivaanalla.lasipalatsi.fi/haku/kuvakortti.php?kuva=0a5029&frame…