Olen yrittänyt selvittää lasten kirjastoauton yhteystietoja jotta voisin selvittää meillä lainassa olleen kirjan kohtaloa ja olinpaikkaa. Kirja on ollut…

Kysytty

Hei, olen yrittänyt selvittää lasten kirjastoauton yhteystietoja jotta voisin selvittää meillä lainassa olleen kirjan kohtaloa ja olinpaikkaa. Kirja on ollut lainassa meillä viime kesästä ja nyt hukassa. Epäilen ettei kirja tullut meille koskaan kotiin saakka kirjastoautolta vaikka se lainattiinkin. Miten toimin? Yritin selvittää asiaa Sellon kirjastolla mutta he eivät osanneet auttaa,

Vastaus

Vastattu

Kysymys on ilmeisesti Helsingin kaupunginkirjaston lasten kirjastoautosta.

Kirjastoauton yhteystiedot