Olen yrittänyt päästä kirjautumaan helmet-etusivulla omiin tietoihin useaan otteeseen eri kellonaikoina 22.9, mutta se ei onnistu. Napsauttamalla kirjaudu…

Kysytty

Olen yrittänyt päästä kirjautumaan helmet-etusivulla omiin tietoihin useaan otteeseen eri kellonaikoina 22.9, mutta se ei onnistu. Napsauttamalla kirjaudu-kohtaa, avautuu uusi lehti (kuten ennenkin), mutta se ei lataudu, vaan jää pyörimään tyhjää ikuisiksi ajoiksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-haun versionvaihto tapahtui 17.9.2014, ja sen jälkeen järjestelmässä on vielä puutteita ja häiriöitä. Omiin tietoihin pääsee kirjautumaan varmimmin perinteisen HelMet-haun kautta osoitteessa http://luettelo.helmet.fi/search*fin/X .

Ellei tämäkään auta, kannattaa kokeilla eri selaimia. Ainakin Internet Explorerilla kirjautuminen näyttää toimivan ongelmitta.

Pahoittelemme järjestelmän virheistä aiheutuvaa haittaa.